Miss België 2025 ontvangt haar OMODA 5 bij D&O Mobility
Karen Jansen neemt haar officiële wagen in ontvangst in Alsemberg
In de vernieuwde showroom van D&O Mobility in Alsemberg mocht Miss België 2025, Karen Jansen, haar officiële wagen voor het komende jaar in ontvangst nemen: een elegante OMODA 5. De feestelijke overhandiging vond plaats in de OMODA & JAECOO-showroom en symboliseert de groeiende aanwezigheid van het merk in België. Inmiddels telt het netwerk al zeventien operationele verkooppunten en blijft het verder uitbreiden.

Compacte SUV als stijlvol uithangbord
De OMODA 5, die Karen als visitekaartje meekreeg, is een compacte SUV die luxe, technologie en veiligheid combineert. Denk aan een 24,6 inch-multimediascherm, geavanceerde rijhulpsystemen en een uitgesproken design. De wagen behaalde de hoogste score bij de Euro NCAP-crashtests en wordt geleverd met zeven jaar garantie. Met haar uitstraling en profiel belichaamt Karen Jansen de merkwaarden van OMODA: jong, ambitieus en vooruitstrevend.
“Ik ben ontzettend blij dat ik een jaar lang mag rijden met de OMODA 5. De auto straalt klasse uit, past bij wie ik ben en voelt tegelijk veilig en comfortabel. Dat geeft mij vertrouwen op de weg”, aldus Miss België 2025.

Eerste publieke optreden van Darren Tu
Het evenement betekende ook het eerste officiële publieke optreden in België van Darren Tu, de nieuwe country manager van OMODA & JAECOO Belux. Eerder boekte hij al successen in Spanje en nu richt hij zijn blik op de verdere uitbouw van het Belgische dealernetwerk, met focus op klantbeleving en sterke merkpositionering.
“Dit evenement is een belangrijk moment om in contact te komen met onze Belgische community”, aldus Tu.

Sterk partnerschap met D&O Mobility
De keuze voor D&O Mobility als locatie was niet toevallig. Met vijftien vestigingen en 270 medewerkers behoort de dealer tot de grootste autogroepen van het land.
“Dit symbolische moment met Miss België in onze showroom bevestigt ons geloof in het groeipotentieel van OMODA & JAECOO”, stelt CEO Christian Stas de Richelle. “We zien steeds meer interesse van Belgische klanten. Het merk spreekt aan door zijn innovatieve technologie en gedurfd design.”

Groeiplannen voor 2025
De ambities van OMODA & JAECOO reiken verder. Sinds de lancering hebben de OMODA 5 en de JAECOO J7 duizenden leads gegenereerd. Voor 2025 mikt het merk op 5.000 tot 6.000 verkochte voertuigen in België en Luxemburg. De samenwerking met Miss België past perfect in de strategie om lokaal stevig te verankeren.
“Samenwerkingen zoals deze versterken niet alleen het imago van ons merk, maar onderstrepen ook onze toewijding aan de Belgische markt”, besluit Darren Tu.