Deskundige hulp voor moderne bandenspecialisten

De verwachtingen voor bandenspecialisten en garagebedrijven liggen hoog. Klanten eisen topservice, medewerkers willen een moderne en aangename werkomgeving. Een doordacht concept met een sterke uitstraling, professionele communicatie en een krachtige online aanwezigheid is dus essentieel. Maar als zelfstandige ondernemer is dat niet eenvoudig alleen te realiseren.
Toekomstplan met Premio

Daarom kiezen steeds meer ondernemers voor Premio, de internationale franchiseformule die al bijna 30 jaar garant staat voor vakkundige banden- en autoservice. De vernieuwde merkidentiteit vertaalt zich in een frisse, professionele look voor de vestigingen, en een volledig herwerkte marketingaanpak. Volgens Martijn van de Meent, retailmanager Benelux bij Goodyear Retail Systems (GRS), zorgt de nieuwe stijl zichtbaar voor groei in omzet én klantentevredenheid.
Premio biedt partners gerichte ondersteuning, met onder andere opleidingen, persoonlijke coaching, marketing, audits en gunstige inkoop via het internationale portaal FRi. Ook wagenpark- en leaseconcepten in samenwerking met TSE behoren tot het aanbod.
Jean-Luc Coppens, zaakvoerder van Premio Coppens Autobanden in Aalst, getuigt: "Premio biedt mij als zelfstandig ondernemer de grootste flexibiliteit en vrijheid. Ik kan mij volledig toeleggen op de verkoop van banden en velgen, terwijl Premio mij ondersteunt met diensten zoals aankoop en marketing. Heb ik marketingmateriaal nodig, dan heb ik één centraal aanspreekpunt waar ik alles in de juiste huisstijl kan verkrijgen."
Meer informatie over het Premio-concept vindt u op www.premio.be.
