Management services

Kia Belux versterkt team

Ter voorbereiding op de toetreding tot de LCV-markt in 2025

Kia Belux kondigt de uitbreiding van haar team aan, een belangrijke stap in de voorbereiding op de toetreding tot de LCV-markt (Light Commercial Vehicles) in 2025 met het innovatieve PBV-aanbod (Platform Beyond Vehicle). De hele organisatie bereidt zich voor op de lancering: de aanname van twee ervaren professionals, Anton Snoeys als product- & conversion manager en Kristof Marres als sales strategy manager, is cruciaal voor de ontwikkeling van de PBV-strategie en de introductie van het LCV-gamma in België en Luxemburg.

Kia Belux versterkt team

Anton Snoeys vervoegt Kia Belux met 14 jaar ervaring in de automobielsector, voornamelijk bij FCA Belux in de dienst naverkoop en vervolgens bij Stellantis Belux als LCV productmanager. Zijn rol is belangrijk voor de ontwikkeling van het toekomstige PBV-gamma in deze markt, alsook bij de ontwikkeling van het ombouwgamma dat nodig is om te voldoen
aan de behoeften van LCV-klanten. Hij is sinds kort gestart in het Product Marketing-team, dat ook verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van het gamma personenauto's van Kia, en rapporteert aan Jean-Maxime de Beauffort.

Kristof Marres, met bijna 20 jaar ervaring in de verkoop van zowel personenwagens als bedrijfsvoertuigen, recentelijk als mobility solutions manager LCV bij Astara Western Europe, zal helpen om Kia stevig te positioneren in de Europese bedrijfswagenmarkt. Hij richt zich op het ontwikkelen van een verkoopstrategie die de lancering van het LCV-assortiment in 2025 ondersteunt, terwijl hij waardevolle partnerschappen opbouwt en op maat gemaakte verkoopoplossingen ontwikkelt. Hij voegt zich bij het Fleet-team en rapporteert aan Jean-François Mailleux, die verantwoordelijk is voor het PBV-project bij Kia Belux.

“Wij zijn verheugd om Anton en Kristof in ons team te verwelkomen terwijl we ons voorbereiden op ons debuut in de LCV-markt”, zegt Jean-François Mailleux, fleetmanager Passenger Cars & PBV bij Kia Belux. “Hun expertise in productmarketing en verkoop is essentieel voor onze strategie en stelt ons in staat om in 2025 een competitief en innovatief assortiment bedrijfsvoertuigen aan te bieden. Dit markeert een spannend nieuw hoofdstuk voor Kia, terwijl we onze toewijding aan uitmuntendheid verder uitbreiden.”

Kia's intrede in de bedrijfswagens is een strategische zet om hun productportfolio te diversifiëren en in te spelen op de groeiende vraag in Europa. Met een focus op geavanceerde elektrificatie en innovatief design, wil Kia in 2025 betrouwbare en duurzame oplossingen bieden voor commerciële klanten.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
company corner

NV KIA BELGIUM

IKAROSLAAN 33 , ZAVENTEM 1930
Groothandel bestelwagens (< 3,0t)Mobility business solutionsFossiel aangedreven personenwagensKleine bestelwagens (<2 t)Middelgrote bestelwagens (2-3 t)Grote bestelwagens (>3 t)Auto-invoerdersPick-upsHybride personenwagens
Print Magazine

Nieuwste editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In deze magazine