Management servicesPremium

Alles voor een optimaal management van uw garagebedrijf

Een klant die anno 2018 op zoek gaat naar een auto, hanteert drie hoofdcriteria waarop hij zijn beslissing baseert: het voertuig zelf met al zijn tastbare karakteristieken, het merk als weerspiegeling van het imago dat de klant zich wenst toe te meten, en de ervaringen tijdens de aanschaf en het gebruik van de wagen. Het is aan dit laatste criterium dat er extra aandacht dient te worden gegeven. In deze verzameling online artikels leest u hoe.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.

Meer weten over

Print Magazine

Nieuwste editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In deze magazine