Management services

AutoCrew viert 15e verjaardag

Kwaliteitsvol netwerk met sterke band met Bosch

Het onafhankelijke garagenetwerk AutoCrew viert zijn 15-jarig bestaan als garageconcept van Bosch. Sinds de lancering in 2010 heeft AutoCrew zich gepositioneerd als een sterk en betrouwbaar garageconcept, met de kwaliteit van Bosch als fundament.

AutoCrew viert 15e verjaardagBosch nam AutoCrew in 2009 over van ZF Trading GmbH en breidde het netwerk vanaf 2010 niet alleen in Duitsland uit, maar ook naar België, Nederland en Luxemburg. AutoCrew richt zich op de kernactiviteiten van het autobedrijf: reparatie en onderhoud. De leden zijn onafhankelijke garages die hun autonomie willen behouden, maar tegelijkertijd belang hechten aan de nauwe samenwerking met Bosch.

AutoCrew-garages werken met een KTS-diagnosetoestel van Bosch en hebben een abonnement op de diagnosesoftwaretool ESI-[tronic] 2.0. Daarnaast hebben ze toegang tot de technische trainingen van Bosch, de Technische Hotline en krijgen zij ondersteuning op marketinggebied.

“Onze AutoCrew-garages zijn zeer gevarieerd: van eenmanszaken tot grotere garages met meerdere medewerkers. Maar allemaal bieden ze uitstekende kwaliteit aan een betaalbare prijs. Wij zijn trots op onze garages en de prestaties die ze leveren”, zegt Florien Vanderperren, concept marketing manager BeNeLux bij Robert Bosch.

Een jubileum om te vieren

AutoCrew Garage Ben De ZutterTijdens een feestelijk evenement in het Atomium in Brussel werd de 15e verjaardag van AutoCrew uitgebreid gevierd en werden enkele trouwe ambassadeurs in de bloemetjes gezet.

Zo ook AutoCrew Garage Ben De Zutter uit Ertvelde. Deze garage was de eerste in België die zich bij AutoCrew aansloot en is nog steeds een fier lid. “Vijftien jaar geleden sloten we ons aan bij AutoCrew omdat we ergens bij wilden horen en Bosch voelde als de juiste keuze. Ik leerde AutoCrew eerst kennen in Nederland, en vanaf daar is de bal aan het rollen gegaan”, licht Ben De Zutter, eigenaar van AutoCrew Garage Ben De Zutter toe. “Vandaag zijn we nog steeds trots om deel uit te maken van AutoCrew. De ondersteuning van Bosch, het sterke netwerk en het contact met collega’s betekenen veel voor ons. Dat is waar het om draait.”

Via een  marketingcampagne wordt de band met Bosch extra in de kijker gezet. De campagne benadrukt het feit dat AutoCrew een netwerk van Bosch is en die kwaliteit, dankzij opleidingen, Bosch-onderdelen en -equipment en technische ondersteuning, ook uitstraalt. Aan het AutoCrew-logo werd ook het Bosch-logo toegevoegd.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Print Magazine

Nieuwste editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In deze magazine