AutoCrew viert 15e verjaardag
Kwaliteitsvol netwerk met sterke band met Bosch
Het onafhankelijke garagenetwerk AutoCrew viert zijn 15-jarig bestaan als garageconcept van Bosch. Sinds de lancering in 2010 heeft AutoCrew zich gepositioneerd als een sterk en betrouwbaar garageconcept, met de kwaliteit van Bosch als fundament.
Bosch nam AutoCrew in 2009 over van ZF Trading GmbH en breidde het netwerk vanaf 2010 niet alleen in Duitsland uit, maar ook naar België, Nederland en Luxemburg. AutoCrew richt zich op de kernactiviteiten van het autobedrijf: reparatie en onderhoud. De leden zijn onafhankelijke garages die hun autonomie willen behouden, maar tegelijkertijd belang hechten aan de nauwe samenwerking met Bosch.
AutoCrew-garages werken met een KTS-diagnosetoestel van Bosch en hebben een abonnement op de diagnosesoftwaretool ESI-[tronic] 2.0. Daarnaast hebben ze toegang tot de technische trainingen van Bosch, de Technische Hotline en krijgen zij ondersteuning op marketinggebied.
“Onze AutoCrew-garages zijn zeer gevarieerd: van eenmanszaken tot grotere garages met meerdere medewerkers. Maar allemaal bieden ze uitstekende kwaliteit aan een betaalbare prijs. Wij zijn trots op onze garages en de prestaties die ze leveren”, zegt Florien Vanderperren, concept marketing manager BeNeLux bij Robert Bosch.
Een jubileum om te vieren
Tijdens een feestelijk evenement in het Atomium in Brussel werd de 15e verjaardag van AutoCrew uitgebreid gevierd en werden enkele trouwe ambassadeurs in de bloemetjes gezet.
Zo ook AutoCrew Garage Ben De Zutter uit Ertvelde. Deze garage was de eerste in België die zich bij AutoCrew aansloot en is nog steeds een fier lid. “Vijftien jaar geleden sloten we ons aan bij AutoCrew omdat we ergens bij wilden horen en Bosch voelde als de juiste keuze. Ik leerde AutoCrew eerst kennen in Nederland, en vanaf daar is de bal aan het rollen gegaan”, licht Ben De Zutter, eigenaar van AutoCrew Garage Ben De Zutter toe. “Vandaag zijn we nog steeds trots om deel uit te maken van AutoCrew. De ondersteuning van Bosch, het sterke netwerk en het contact met collega’s betekenen veel voor ons. Dat is waar het om draait.”
Via een marketingcampagne wordt de band met Bosch extra in de kijker gezet. De campagne benadrukt het feit dat AutoCrew een netwerk van Bosch is en die kwaliteit, dankzij opleidingen, Bosch-onderdelen en -equipment en technische ondersteuning, ook uitstraalt. Aan het AutoCrew-logo werd ook het Bosch-logo toegevoegd.